Име: Парола: Скрит | Регистрирай се

опит

ИзображениеТук предлагайте какво искате до добавим/премахнем

Модератори: Форум Модератори, Екип Банове

Re: опит

Мнениеот burgasko » 13 Фев 2013, 12:05

нем ... сега ще увелича само sv_maxupdaterate на 100 ... щото в момента е 60

ресвам сървърите и го оставям така .... с 100

готово ... от днес е с sv_maxupdaterate 100
т.е.
Код за потвърждение: Избери целия код
sv_minrate 0
sv_maxrate 25000
sv_minupdaterate 4
sv_maxupdaterate 100


ще си наблюдавам Download-a дали ще се увеличи .....
Peace \/
Аватар
burgasko
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 253
Регистриран на: 25 Юни 2012, 19:22
Местоположение: Бургас
Име в игра: burgasko.com
Skype: burgasko.com

Re: опит

Мнениеот goran yordanov » 13 Фев 2013, 13:08

така малко уточнения от мен :

1. След новите настройки се появи Choke (при мен това е заради по слабата видео карта) , как може да го намалим - >
намаля се cl_updaterate докато Choke-a не стане 0/1 (стойностите на choke се виждат в net_graph 3) , основно на малките мапове , (на малък мап моята видео карта (ATI 3650) ми позволява макс cl_updaterate 75/80 преди choke-a да почне да скача, това е при 7-8 човека)
2. Моят пинг падна на 8 , предполагам и другите ще имат по нисък пинг.
3. http://www.dtrades.org/index.php?/topic ... pro-setup/ -> отново поствам това , за хората с не толкова перфектен хардуер (като моя) как да намерят точните настройки на рейтовете.

4. Забравих да допълня , хората които имат висок пинг (40 - 50 и повече , 40-50 ms в net_graph 3 (стойността отдясно на FPS-a)) , пробвайте да намалите cl_updaterate до 30 и вижте как се променя ms-a в net_grapha (не пинга от статс-а!) по играйте си (със стойности 40,50,60) и вижте как се променя съответно ms-a, това ви е реалния латенс (забавяне /пинг) до сървъра!
7eamplay ftw!
Аватар
goran yordanov
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 146
Регистриран на: 03 Дек 2012, 17:35
Местоположение: София / Добрич
Име в игра: leo
Skype: fpsmax

Re: опит

Мнениеот NikitodoroF » 13 Фев 2013, 17:56

Бургаско, това е много хубаво, което правиш, а именно, че се стараеш да намериш решение на проблема!
Благодаря! :)
Благодаря и на Лео!

Само не знам, така като променяте настройките, ние трябва ли да променяме и ние? :)
Поздрави!
Аватар
NikitodoroF
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 203
Регистриран на: 23 Фев 2012, 15:35
Име в игра: I can` I will
Skype: niki_todorof

Re: опит

Мнениеот Imp Skype » 13 Фев 2013, 22:22

http://prikachi.com/images.php?images/58/5867058Z.jpg

Заповядай с + graph 3 снимката е от ДМ :)

п.п. Във всички сървъри ми върви както трябва :) Само в ДМ ми е така и в дъст2_онли там ми е малкоо по - добре , но пак имам лаг
Изображение
Аватар
Imp Skype
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 1757
Регистриран на: 24 Ное 2010, 00:48
Местоположение: Русе
Име в игра: Play with me
Skype: ls

Re: опит

Мнениеот goran yordanov » 13 Фев 2013, 22:40

това обаче не е "net_graph 3" не виждам choke i loss (по скоро е net_graph 2 ili 1) , ако може да качиш и нея.

По това което виждам имам 1-2 въпроса :

1. FPS-a около 60 ли е средно?
2. Настройките ти за cl_cmdrate и cl_updaterate виждам че са 101 , но в случая не ти помагат :
т.е. cl_cmdrate трябва да ти е колкото средния FPS (от т.1) ,
за cl_updaterate , 1во трябва да видя choke и loss (от net_graph 3), намали го от 101 до 50-60 (или още , до 30 най-мн.) и ще забележеш че MS-a ( от скрийна -> 31 ms) ще намелее (а това е релания пинг/забавяне).
*cl_updaterate се намалява докато choke-a стане около 0-2/3 , винаги е хубаво да си със стойност 101 (това е броя пакети които обменяш) така имаш усещането че всико "влиза" като стреляш , но ако имаш choke е безсмислено.
Стойност 101 е когато имаш перфектна връзка (до 5-10 мс ) към сървъра или на LAN.
3. Не знам колко ти е "rate" -предполагам 25 000 , както и fps_max 100
4. Стойността на IN параметъра ми се вижда много голяма също 700 , колко човека бяхте в сървъра , моя не скача повече от 250-300 ! в малките мапове. (Все пак искам и на net_graph 3 да го видя)
7eamplay ftw!
Аватар
goran yordanov
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 146
Регистриран на: 03 Дек 2012, 17:35
Местоположение: София / Добрич
Име в игра: leo
Skype: fpsmax

Re: опит

Мнениеот Bat-Miro » 14 Фев 2013, 00:29

днеска имаше голям лаг но преди 1 час беше добре сега ще видя пак как ще се играе
Аватар
Bat-Miro
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 518
Регистриран на: 17 Дек 2010, 21:26
Име в игра: [Speed Zone] ^^ Mirelka ^^
Skype: miro_rapa1

Re: опит

Мнениеот goran yordanov » 14 Фев 2013, 02:45

Опитайте следните настройки (до колкото разбирам повечето от вас ползват 25000 , 101 ,101 (rate ,cl_upda.. , cl_cmdr..)

rate 14000
cl_updaterate 70
cl_cmdrate 80
ex_interp 0.014
7eamplay ftw!
Аватар
goran yordanov
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 146
Регистриран на: 03 Дек 2012, 17:35
Местоположение: София / Добрич
Име в игра: leo
Skype: fpsmax

Re: опит

Мнениеот goran yordanov » 15 Фев 2013, 02:31

В продължение на последния пост искам да допълня нещо , а именно как всеки да намери точните настройки за себе си:

Основния принципа е следния :

1. Стартирате net_graph 3 от козолата.
2. Задавате cl_updaterate 100
3. Поглеждате в net graph-a стойността на choke, aко стойността е по голяма от 3-4 , трябва да намалите cl_updaterate , използвайте стъпка от 10 единици (100 , 90 , 80 .. възможно най-ниската стойност трябва да е 30!)
4. След като сте намерили оптималната стойност , задайте и стойност на ex_interp , тя е равна на 1/cl_updaterate (например при cl_updaterate 70 , ex_interp = 1/70 = 0.014)
**ex_interp е от 0.1 до 0.01 , колкото по малка е стойността толкова по малко "предсказания" има от енджина къде се намира съответния човек , минуса е че човечетата леко вървят насечено, а не гладко , но това е тяхното реално положение! Ако ви дразни това леко насичане задавайте ex_interp 0.1 , енджина "предсказва" повече и движенията са гладки ,но хората не са на същото място(реално) , където ги виждате (колкото и объркано да звучи :) ) .
За обикновенния играч едвали ще има разлика , но всички про-та играят с възможно най нисък ex_interp (в зависимост от текущия cl_updaterate) :)

**когато намалявате cl_updaterate, автоматично клиента изчислява и ex_interp , но ако увеличавате cl_updaterate ex_interp се нулира и трябва да се задава ръчно! За по сигурно го проверявайте винаги когато променяте cl_updaterate!
** Намаляването на cl_updaterate сваля и стойността на ms в net_graph 3 , тази стойност е реалния ви пинг/delay до сървъра ,а не тази която виждате в Статуса! Когато го намалите (cl_updaterate-a) обаче получавате и по малко ъпдейти от сървъра!
** cl_updaterate < , = sv_maxupdaterate на сървъра (в повечето сървъри по дефаулт sv_maxupdaterate е 30, например в д2 онли е толкова , в ДМ е sv_maxupdaterate е 100) , въпреки тази релация е хубаво винаги да се прилага горния алгоритъм за намиране на най-точния cl_updaterate!
5. Rate и cl_cmdrate.
*Стойността на rate основно зависи от връзката ви до сървъра , ако имате пинг > 40/50 е добре да го намалите на 14000-15000 , иначе 20 000 е една оптимална стойност за Internet Game!
*cl_cmdrate , основно зависи от вашия среден FPS (отновно от net_graph 3) , ако fps-a ви е твърдо 90/100! , няма нужда да намаляте cl_cmdrate и задайте 105 като стойност = > cl_cmdrate 105
при хора , които имат колебания в fps , примерно среден fps 80 (в напечени ситуации - стрелба etc) , cl_cmdrate 85
Принципа е cl_cmdrate = FPS + 5

6. Отново ще напиша стойностите който са оптимални за Online (Internet) Gaming :

rate 14000
cl_updaterate 70
cl_cmdrate 80
ex_interp 0.014

7. За LAN , или когато имате изключително добра връзка до сървъра (и сървъра е настроен както трябва) + Компютъра ви поддържа 100 фпс нон-стоп !:

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01

Това е накратко , на който му е интересно има и доста информация в google.
7eamplay ftw!
Аватар
goran yordanov
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 146
Регистриран на: 03 Дек 2012, 17:35
Местоположение: София / Добрич
Име в игра: leo
Skype: fpsmax

Re: опит

Мнениеот goran yordanov » 16 Фев 2013, 04:16

Имам едно предложение за ДМ сървъра , т.к. въпреки усилията , успеха с намаляване на лаг-а не са достатъчни.
Започнах да си мисля , че е възможно някой плъгин да товари повече от необходимото.

Предложението ми е временно да се изключат някой от тези плъгини (по възможност и 4 те):
1. Цифрите които се показват когато хитваш някой
2. Лекото синьо примигване на екрана при убийство
3. Презареждането на пълнителя при убийство
4. Получаването на кръв при убийство.
5. Някой за който не съм се сетил.

и да видим как ще ни движи (без други промени по конфига).
7eamplay ftw!
Аватар
goran yordanov
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 146
Регистриран на: 03 Дек 2012, 17:35
Местоположение: София / Добрич
Име в игра: leo
Skype: fpsmax

Re: опит

Мнениеот az|sam|mm » 16 Фев 2013, 11:47

Не барайте нищо по ДМ , много добре бачка !!! !!!
няма лаг !!!
Изображение
Аватар
az|sam|mm
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 697
Регистриран на: 10 Мар 2012, 20:05
Местоположение: Варна
Име в игра: [dG] M u H a B a M 3 a T o K a
Skype: crazy.car

ПредишнаСледваща

Назад към Предложения за сървърите и сайта

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта