Прост и олекотен плъгин с които поставяте началото на един авп мод сървър, има няколко функции които са включени в плъгина заемащи място в подобен тип модове.
- Cvar настройки
"awp_mode", "1" Премахва всички оръжия от играчите им дава Awp с безкрайни амуниции и knife
"respawn_mode", "1" Преражда играчите след като са умрели
"respawn_len", "2 Избирате след колко секунди да се преродят
"spawn_defense Дали да имат защита от крушуми като са се преродили
"spawn_defense_len", "3" Колко секунди да трае защитата
"spawn_glow", "1" Да има ли светещ ефект по време на защита
"remove_dropped_weapons", "1" Премахва паднали оръжия
- Код за потвърждение: Избери целия код
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | AMXX
//////////// Public plugin by ReVoLuTi0n & AMXX-BG.INFO //////////// | BG
//////////////////////////////////////////////////////////////////// | INFO
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const PLUGIN[] = "Awp/ Respawn Mod"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "ReVoLuTi0n"
new gAwpMode, gRespawn, Float:gRespawn_Len, gSpawnShot_Defense, Float:gShot_Defense_Len, gRemowe_Dropped_Weapons, gDefense_Glow, iVictim
#define iAlive is_user_alive(id)
#define iConnected is_user_connected(id)
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
bind_pcvar_num(create_cvar("awp_mode", "1"), gAwpMode);
bind_pcvar_num(create_cvar("respawn_mode", "1"), gRespawn);
bind_pcvar_float(create_cvar("respawn_len", "2"), gRespawn_Len);
bind_pcvar_num(create_cvar("spawn_defense", "1"), gSpawnShot_Defense);
bind_pcvar_float(create_cvar("spawn_defense_len", "3"), gShot_Defense_Len);
bind_pcvar_num(create_cvar("spawn_glow", "1"), gDefense_Glow);
bind_pcvar_num(create_cvar("remove_droped_weapons", "1"), gRemowe_Droped_Weapons)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", true);
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Weapon_Touch_Ground", 1)
register_event("DeathMsg", "ev_DeathMsg", "a");
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(iAlive && gAwpMode)
{
strip_user_weapons(id);
engclient_cmd(0, "drop", "weapon_c4");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_knife");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 900);
if(gSpawnShot_Defense)
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1: set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10 );
case 2: set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10 );
}
set_user_godmode(id, 1);
set_task(gShot_Defense_Len, "Revive_iPlayer_Glow", id, _, _, "a", 1);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Revive_iPlayer_Glow(id)
{
if(iConnected)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255 );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ev_DeathMsg(id)
{
if(gRespawn)
{
iVictim = read_data(2);
set_task(gRespawn_Len, "Respawn_iVictim", id, _, _, "a", 1);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Respawn_iVictim(id)
{
if(!iAlive )
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, iVictim);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Weapon_Touch_Ground(ent)
{
if(gRemowe_Dropped_Weapons)
{
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime());
}
return PLUGIN_HANDLED;
}