Предложения за bullet damage и FF в класика
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
48 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Пълни глупости продължавате да говорите. Ако ще има ФФ изобщо нека остане така както е в момента.Или ще се научите да не целите своите съотборници и да им мятате гранати и т.н. или по-добре да го няма.Какви са тея глупости ако го уцеля и му взема 50 хп - на мен да ми вземе половината от това, което съм му набил като дмг, ама можело да бъде и 25 % или 33 % или 100 % или не знам си колко.Или го оставете така както е сега просто обикновен ФФ или го премахнете.А тези, които стрелят нарочно едва ли ще са толкова много така или иначе и ще бъдат наказвани само ако има админ вътре и готово.7 тая тема я разпънахте толкова много и нищо ново и съществено не казвате, особено ти пишеш коментар след коментар и казваш едно и също нещо по 38 различни начина.
-
roundup - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 115
- Регистриран на: 19 Яну 2014, 12:16
- Име в игра: roundup
- Skype: ..
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
IA3I написа:Емиии - малоумния печели рунда на за противниците - Да въпрос на настройка е колко точно да взима. Виждал съм (не съм сигурен дали е тоя плъгин) - ако тоя който е на 1 бъде уцелен не умира а тоя който е стрелям умира ...
И тогава каква е идеята на ФФ-то, ако взима на теб а не не този, който си уцелил?
Наясно ли си колко играчи ще има, които само и само за да пречат ще правят teamkill? Ще настане тотален хаус. Ще се получи обратния ефект.
Кой би предполагал, че в подобен сървър на гг и при това на мапове като zima или от тия метър на метър ще има фф. Това е идея, която може да дойде само от човек, който изобщо не мисли какво играе и защо го играе.
С пускането (респауването) виждаш противника, който понякога (по-често) не се оказва такъв, а твой съотборник, който в бързината не можеш да различиш от кои е и го стреляш "профилактично", как ще се отрази това фф? Помисли ли за това?
Колкото до класика, там също при липса на админ ще настане тотален хаус.
Не бъркайте турнирната игра, където е нужна комуникация (говорим за истински отборен цс) с тази в един класически масак (публичен) сървър, в който мога да пусна и племенника ми на 5 години просто да натиска мишката и стреля по своите.
Ситуация: играч Х не ме кефи и ще му правя teamkill всеки рунд докато садне и излезе самичък (не се заблуждайте, ще има такива). Повтарям и частта докато се ориентираш, че в сървъра има фф - колко майки ще го отнесат...
С това няма да сме различни, с това ще се заличим тотално.
Против.
А bullett damage плъгина никога не съм бил за него, дори съм предлагал не един път да се махне.
За.
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
IA3I написа:Когато изревах че ми трябва помощ за mgggtp ...
Аз ли не чета, или предложенията Ви са неясни. Че пиша само гг, не означава непременно този мод, mgggtp.
Доколкото разбирам, предлагаш и фф в mgggtp (MeGaGaminGTeamPlay), но също така и в класика ?
Видял съм, че в първия пост се говори само за класик, но след 6 страници глупости, виждам вече и че за други сървъри се говори. Затова си и написах така мнението. Не мога да гадая.
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
От няколко дни ff е пуснат, а bullet damage е спрян.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
MORTAL написа:От няколко дни ff е пуснат, а bullet damage е спрян.
+1
От тук натам, коментарите да са - да са активирани или не, или пък едното от двете само да остане.
-
Admin - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 4099
- Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
- Местоположение: гр. София
- Име в игра: demon
- Skype: csmegagaming
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Admin написа:+1
От тук натам, коментарите да са - да са активирани или не, или пък едното от двете само да остане.
Отключвам темата в такъв случай
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Аз съм на мение, че така си е добра класика, не го пипайте.
Света е пълен с добри хора, ако не намираш такива, самия ти бъди такъв!
-
Spinderman - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 198
- Регистриран на: 08 Авг 2014, 10:24
- Име в игра: Spinderman
- Skype: cskar_85
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
90 % от мненията в темата са против ФФ, както и доста други хора и от сървъра и тук в чата искат да бъде премахнат.Аз лично мога да играя с ФФ, но защо трябва да натякваш толкова строго да остане и чак да се сложи плъгин, след като хората не го искат ?? Ако може админите наистина да прегледат цялата тема и да видят.Не знам какви заключения правиш без абсолютно никакви доказателства, а пренебрегваш 90 % от коментиралите хора тук и тяхното мнение.Това ако ви се струва ок, оставете го няма проблем...
-
roundup - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 115
- Регистриран на: 19 Яну 2014, 12:16
- Име в игра: roundup
- Skype: ..
48 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Предложения за CS MegaGaming Classic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта