Лично аз не влизам кой знае колко в класика, но ще си позволя да изкажа мнение.
Според мен friendly fire трябва да остане за auto mix-а - сървъра, в който наистина се приоритизира отборна игра (който силно се надявам да бъде успешен). А в класика да се премахне, защото все пак се води "масовка" (независимо колко хора има в него).
bullet damage... може да остане изключен, не е болка за умиране.
Предложения за bullet damage и FF в класика
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
48 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
-
RacistPenguin - Gold V.I.P.
- Предупреждения: 0
- Мнения: 114
- Регистриран на: 21 Ное 2017, 23:53
- Име в игра: Human is dead. Mismatch.
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
RacistPenguin написа:Лично аз не влизам кой знае колко в класика, но ще си позволя да изкажа мнение.
Според мен friendly fire трябва да остане за auto mix-а - сървъра, в който наистина се приоритизира отборна игра (който силно се надявам да бъде успешен). А в класика да се премахне, защото все пак се води "масовка" (независимо колко хора има в него).
bullet damage... може да остане изключен, не е болка за умиране.
Абсолютно на същото мнение съм!
-
roundup - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 115
- Регистриран на: 19 Яну 2014, 12:16
- Име в игра: roundup
- Skype: ..
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Подкрепям! Приятелския огън да се спре. Гласувах в анкетата "за", но след вчерашната игра (след boost-a) промених мнението си.
За auto-mix сървъра съм съгласен с Миш-маш
пп.
Изпробвах mp_hostagepenalty и работи, но трябва да се нагласи на 1. Искам промяната защото Italy2 е с два заложника и при сегашната настройка можеш да убиеш и двамата без да те кикне. В момента киква, когато убиеш трети заложник. И на mansion ще можеш да убиеш заложниците и да провалиш рунда преди да кикне.
За auto-mix сървъра съм съгласен с Миш-маш
пп.
Изпробвах mp_hostagepenalty и работи, но трябва да се нагласи на 1. Искам промяната защото Italy2 е с два заложника и при сегашната настройка можеш да убиеш и двамата без да те кикне. В момента киква, когато убиеш трети заложник. И на mansion ще можеш да убиеш заложниците и да провалиш рунда преди да кикне.
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Не разбирам защо се палиш! Още при обсъждането на идеята това май беше изяснено...
viewtopic.php?f=11&t=10110#p94319
Сега се опитваме да разчупиме нещата, но явно през 2019 не се радват на същото внимание като през 1999г.
А тези дето искаш да ги привлечеш с носталгия сме останали прекалено малко, които играем въобще. Вчера в бууста им беше по интересно да правят тиимкил, отколкото да играят. Това ли е класик-а? Може и да греша, няма да ми е за първи път, но....
MORTAL написа:Подкрепям идеята за Класик, НО само картите да бъдат класически. Останалото да е например както в D2 сървъра с всичките му плъгини.
viewtopic.php?f=11&t=10110#p94319
Сега се опитваме да разчупиме нещата, но явно през 2019 не се радват на същото внимание като през 1999г.
А тези дето искаш да ги привлечеш с носталгия сме останали прекалено малко, които играем въобще. Вчера в бууста им беше по интересно да правят тиимкил, отколкото да играят. Това ли е класик-а? Може и да греша, няма да ми е за първи път, но....
Офтопик:
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Аз сигурно не бях в сървъра вчера и не видях какво стана?!
Цитата е от:
Re: Класик сървър
Мнение от MORTAL » 21 Ное 2018, 08:16 , не отпреди 20г
Дал съм линк и към темата нарочно. Да си я припомни всеки, който желае за да не е от контекста Whatever...
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
IA3I написа:Всички бяхме и шефа беше и сиска и ти и аз и раундъп дори дойде - колега BeTePuHaP - съгласи се че случаите в които имаше FF бяха сравнително мално (за сървър който не предупреждава дори) а случаите на нарочен ff бяха единици + факта че когато останахме само "наши" хора нямаше никакви проблеми - това с което искам да се съгласиш е че само ламавите бидони без никаква идея какв ое класик създадоха някакъв временен проблем
Имай предивид че това е дефолтския ff няма дори плъгин който да насърчава играчите да не се стрелят
Редовно си противоречиш сам на себе си. Нали уж искаме да привличаме хора ?
Тука само админи ли смятаме да играем и бивши админи ?
Friendly fire е за 5 на 5 примерно automix-a. За обществен сървър , където се надяваме да влизат хора и да играем 10 на 10, тази опция фф няма място.
Или ти смяташ да привлечеш всички стари играчи, от всички вериги и сървъри, да дойдат при нас да играят ?
А останалите ще ги банваш ли , какво ще ги правиш ?
Вместо да обсъдим какви карти да сложим , че да е по-интересно, ти си тръгнал да ни занимаваш с глупости и да пишеш романи.
Ще използвам да те предупредя , ако пак те видя да провокираш играчи или да пишеш романи в сървърите , ще ти слагам "гаг" вече, да знаеш. Романите само във форума и то, ако е нужно , а не както тук си направил...
Последна промяна Siska на 07 Мар 2019, 18:03, променена общо 1 път
-
Siska - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 531
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 04:12
- Име в игра: Siska
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Съгласен съм... че ff е добра идея за организирани игри между хора които се познават, като в auto-mix сървъра например. За масов сървър където влизат всякакви и те псува защото ти е скочил пред мерника докато стреляш и си му взел hp според мен не е най-добрата идея. Не проблем, че ще ти вземе hp или ще направи teamkill... проблем е псувните, клетвите и простотиите след това!
пп.
Siska ме е преварила в постването острия тон е излишен!
Офтопик:
пп.
Siska ме е преварила в постването острия тон е излишен!
Последна промяна BeTePuHaP на 07 Мар 2019, 18:13, променена общо 1 път
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
IA3I написа:не че само те е преварил ми говорите едни и същи неща - Искате да го отхвърлите защото не го познавате и ви е криво - аз лично се накефих на усещането за "криво" - да и аз съм отвикнал но вие май тотално сте забравили.
Стига моля ви наричахте класика ни масов сървър - вчера когато успяхме да се съберем 8-10 човека беше най-пълен от седмици.
Сиске след вчерашните романи само ти остана на същотото мнение май - ни приемаш ни предаваш - давай гагвай ме - но тука ми напиши някаква концепция за тоя класик - слагаме 2-3 карти на d2 only и ще привлечем някой изобщо така ? Не сте прави - няма да успеем така - за това и предишния класик беше спрян НИКОЙ НЕЩЕ класик 2019 - измислете нещо или когато някой измисли нещо не бързайте сляпо да го отхвърляте защото не го харесвате. След един бууст и 2 часа игра вече сте 100% убедени че това няма да се хареса и ще създава само проблеми... ?!!??!
За последен път ти пиша на български език по тази тема. Ако разбираш по-добре друг език кажи...
На мен ми харесва със фф, но не и за обществен сървър, където влизат най-различни играчи.
Ти си единствения човек , който иска тази опция да остане. И майче си единствения , който ме коли и стреля , а уж ние сме забравили да играем или сме слаби и т.н.
Не можах да разбера само, защо админ пусна тази опция, без да изчака и да види , че всички са против. Като искаш фф дай да се организираме и да играем в аутомикса...
-
Siska - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 531
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 04:12
- Име в игра: Siska
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Еми телепатия явно... де да знам Иначе няма да преливам от пусто в празно повече
пп.
Пак превари
пп.
Пак превари
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
BeTePuHaP написа:Еми телепатия... явно, де да знам Иначе няма да преливам от пусто в празно повече
пп.
Пак превари
Няма проблеми , просто нормалните хора обикновено са на едно мнение
-
Siska - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 531
- Регистриран на: 15 Окт 2016, 04:12
- Име в игра: Siska
48 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Предложения за CS MegaGaming Classic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта