IA3I написа:Карата е безидейна най-малко. Представлява едно широко празно поле със само няколко укрития (кашони/камъни) А когато станат повече хората в сървъра тези укрития не вършат работа и картата пак се превръща в едно празно поле.
Още повече терористите се появяват само на едно място което се намира зад кашон и излизат в редичка по един. Крайно неравностойно. По този начин широката гола карта се превръща в spawnkill contest. Редно е да я разкарате. И да избягвате карти от тип "големи/широки/дълги празни полета".
Същия е случая с aim_headshot и в DM и в GG. Но там поне малкото укрития са на гъсто и представляват стена пред базата на отбора. Но идеята е същата - те са отсреща а м/у вас има голямо празно поле - скука.
Търсиш идея, смисъл в ГГ! Това не е класик, 5v5 или HNS. Това не е отборен сървър. Тичаш, стреляш, колеш, колят те убиват те..... това е. Искаш да клекнеш зад някой кашон и да си правиш фрагчета!