Време е да махнем този излишен плъгин. За да няма и спам с /ме, предлагам да се настои амх-а само когато си умрял да имаш достъп до командата.
ПРЕДЛОЖЕНИЕТО E ЗА DUST2ONLY СЪРВЪР.
В тази тема може да откриете предложение за промяна на teamflash plugin в dust2only сървъра
Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage plugin
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
23 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage plugin
Последна промяна dzak на 19 Фев 2018, 21:20, променена общо 4 пъти
Причина: edit
Причина: edit
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
Подкрепям предложението. Според мен плъгина вреди на играта и пречи за пълноценното и осъществяване. Прави играта неравностойна. Да се забрани и командата /me
Подкрепям и премахването на anti-team flash плъгина.
Подкрепям и премахването на anti-team flash плъгина.
- totalninety
- Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 556
- Регистриран на: 01 Юли 2012, 11:50
- Име в игра: Monsieur Mangetout
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
totalninety написа:Подкрепям предложението. Според мен плъгина вреди на играта и пречи за пълноценното и осъществяване. Прави играта неравностойна. Да се забрани и командата /me
Подкрепям и премахването на anti-team flash плъгина.
И аз съм за премахването на анти тийм флаша, но това ще изнерви играта. Много от играчите ще започнат нарочно да флашват отбора си, това вече сме го гледали и в Д2 и в класика. Когато има админ ще бъдат наказвани, но когато няма, ще стане мазало.
Премахването на демидж плъгина ще доведе до намаляване на играчите в сървъра ( голяма част от тях на него разчитат) около 10-15 % по-малка посещаемост.
Премахването на анти тийм флаша ще доведе до караници, псувни и т.н. Намаляване на посещаемостта с около 35 - 40 %.
Въпроса е готови ли сме да поемем този риск, при положение, че и сега сървъра не е цъфнал и вързал?
п.п. Аз също съм гласувал ЗА премахване на демидж плъгина.
- EsCapE
- Предупреждения: 0
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
Аз като член на групата на "по-слабите играчи" съм против премахването на damage плъгина.
Харесва ми да го има, и ми помага в някаква степен.
Също съм ЗА оставането и на anti-team flash плъгина.
По-добрите играчи ръшват бързо, и отзаде децата мятат няколко флаша. Почват едни караници, лапетата садват, и почват и в базата да хвърлят флаш...абе гледали сме го този филм както казва Escape.
Харесва ми да го има, и ми помага в някаква степен.
Също съм ЗА оставането и на anti-team flash плъгина.
По-добрите играчи ръшват бързо, и отзаде децата мятат няколко флаша. Почват едни караници, лапетата садват, и почват и в базата да хвърлят флаш...абе гледали сме го този филм както казва Escape.
-
KoKaL - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 498
- Регистриран на: 14 Ное 2016, 21:32
- Местоположение: Варна
- Име в игра: KoKaL
- Skype: KoKaL
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
С kokala отново (за добро) ще влезем в дискусия:
С какво ти помага дмг плъгина? За да виждаш дали си хитнал някой.
На д2 много честно се играе само стълби и ярд. Клякаш на ярд, дупчиш дупчиш и удряш противник през стената (ама всички вече го правят това)и продължаваш докато не го убиеш, "следейки" го през стената с bullet dmg plugin-а. Някак си като wallhack.
Полицая мята Не (граната) на стълби/ярд - ами вече знае къде са противниците - wallhack.
Та за това ли искате този плъгин, за да знаете къде са противниците и на приблизително колко кръв остават, за да може когато са на под 20 да излезете тогава.
Изобщо, при игра с малко хора, с една граната почти винаги се издава позицията на противника.
Давам още пример - стоиш на бомба А. Терориста идва от ярд, мята граната на лока и те разбира, че си там. Ако не си там, си на стълби - изобщо няма да си прави труда да оглежда кашоните на бомбата. То това не е ли wallhack ? Обратно - полиция ръшка ярд, но си "подхвърля" една граната напред, за да провери къде се крият терористите. Повярвай, точно така аз (и не само) си правим доста фрагове, защото по този начин знаем къде точно се крият "лошите", та дори наскоро имах случаи да си сменят никовете на обидни директно към мен, че съм боклук (най-лекото) и с wallhack.
Така по този начин се "гонят" играчи, не се привличат.
С какво ти помага дмг плъгина? За да виждаш дали си хитнал някой.
На д2 много честно се играе само стълби и ярд. Клякаш на ярд, дупчиш дупчиш и удряш противник през стената (ама всички вече го правят това)и продължаваш докато не го убиеш, "следейки" го през стената с bullet dmg plugin-а. Някак си като wallhack.
Полицая мята Не (граната) на стълби/ярд - ами вече знае къде са противниците - wallhack.
Та за това ли искате този плъгин, за да знаете къде са противниците и на приблизително колко кръв остават, за да може когато са на под 20 да излезете тогава.
Изобщо, при игра с малко хора, с една граната почти винаги се издава позицията на противника.
Давам още пример - стоиш на бомба А. Терориста идва от ярд, мята граната на лока и те разбира, че си там. Ако не си там, си на стълби - изобщо няма да си прави труда да оглежда кашоните на бомбата. То това не е ли wallhack ? Обратно - полиция ръшка ярд, но си "подхвърля" една граната напред, за да провери къде се крият терористите. Повярвай, точно така аз (и не само) си правим доста фрагове, защото по този начин знаем къде точно се крият "лошите", та дори наскоро имах случаи да си сменят никовете на обидни директно към мен, че съм боклук (най-лекото) и с wallhack.
Така по този начин се "гонят" играчи, не се привличат.
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
Аз пък ще дам пример за team flash-а - Терорист навлиза ярд, а негов съотборник мята флаш пред него. В същото време същия този терорист е в престрелка с контра, но флаша хваща само контрата. Това е дисбаланс и вреди на играта, тъй като контрата почти няма шанс да опази позицията
- totalninety
- Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 556
- Регистриран на: 01 Юли 2012, 11:50
- Име в игра: Monsieur Mangetout
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
Това само за дъст-а ли важи или за всички сървъри във веригата ?
-
roundup - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 115
- Регистриран на: 19 Яну 2014, 12:16
- Име в игра: roundup
- Skype: ..
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
roundup написа:Това само за дъст-а ли важи или за всички сървъри във веригата ?
Да, трябва да се уточни, защото има голяма разлика в начина на игра в D2only и GG сървара.
В D2only damage плъгина трябва да се махне. Една граната на ярд или ст, е като уалхак
В ГГ сървара мисля че по-скоро НЕ.
-
KoKaL - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 498
- Регистриран на: 14 Ное 2016, 21:32
- Местоположение: Варна
- Име в игра: KoKaL
- Skype: KoKaL
Re: Ново (поредно) предложение за махане на bullet damage pl
Гг мисля , че за момента не трябва да го бараме . Смятам , че за сега всичко му е наред има си играчите нека да не го променяме .
G-n Dimitrov
-
Faster - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 593
- Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
- Местоположение: Бургас
- Име в игра: G-n Dimitrov
- totalninety
- Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 556
- Регистриран на: 01 Юли 2012, 11:50
- Име в игра: Monsieur Mangetout
23 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта