Предложение за sv_airaccelerate
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
22 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Предложение за sv_airaccelerate
Предлагам следната променлива sv_airaccelerate да бъде със стойност "10", каквато всъщност трябва да бъде и по подразбиране. В момента е със стойност "75", макар, че повечето от вас си мислят, че е "100". Тази стойност е по-правилно да се използва за jump сървъри, а не за класически.
- totalninety
- Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 556
- Регистриран на: 01 Юли 2012, 11:50
- Име в игра: Monsieur Mangetout
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Хубаво е да кажеш каква е разликата, за да не се чете и тълкува различно.
-
Admin - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 4096
- Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
- Местоположение: гр. София
- Име в игра: demon
- Skype: csmegagaming
Re: Предложение за sv_airaccelerate
В тази стара тема е дискутирана разликата от различния sv_airaccelerate. Тогава loshata lady го върна 10.
Командата води до по-голяма бързина на играч при неговото придвижване, известно като sgs (с прости думи в 1 изречение). С по-големи стойности е характерно за jump сървърите, не за shoot такива, защото води до предимство на "добре скачащия".
Ако си спомняш случая kacamun с 2 скока и минава целия ярд. Да не говорим, че има и скриптове за sgs и трябва опитен скачач, за да намери разликата между скрипта и истинския sgs.
https://www.youtube.com/watch?v=i3lib-YC3Zs - клип с въпросния стрейф.
Командата води до по-голяма бързина на играч при неговото придвижване, известно като sgs (с прости думи в 1 изречение). С по-големи стойности е характерно за jump сървърите, не за shoot такива, защото води до предимство на "добре скачащия".
Ако си спомняш случая kacamun с 2 скока и минава целия ярд. Да не говорим, че има и скриптове за sgs и трябва опитен скачач, за да намери разликата между скрипта и истинския sgs.
https://www.youtube.com/watch?v=i3lib-YC3Zs - клип с въпросния стрейф.
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Играл съм хнс много ама много време, скрипта и добрия скачач. мога да ги определя от километър, стрейфовете на скрипта са различни и сънч-а дето прави с мишката висва, имаше едно момче, кандидат админ не знам дали го знаете dSUTY, имаше скрипт и го барнах с него след това го отстрани. А и на мен ми е по-удобно да цъкам с 75, при положение че не мога без сгс и бхоп
-
Loud - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 57
- Регистриран на: 10 Фев 2015, 22:27
- Име в игра: Zhidich
- Skype: uniquelaw7
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Аз пък обичам да си подскачам и, въпреки че се случва да ме убият от невнимание докато си скачам, гласувам да си остане така.
-
RacistPenguin - Gold V.I.P.
- Предупреждения: 0
- Мнения: 114
- Регистриран на: 21 Ное 2017, 23:53
- Име в игра: Human is dead. Mismatch.
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Аз съм да остане така както се е харесало на играчите . Няма да е приятно за тези които са свикнали , щом сме им дали това като опция и те са влезли точно за това а другите играят дали им пречи или не са се пригодили . Не мисля , че е редно да рискуваме да променяме нещата .
G-n Dimitrov
-
Faster - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 593
- Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
- Местоположение: Бургас
- Име в игра: G-n Dimitrov
Re: Предложение за sv_airaccelerate
10. Тук стреляме. Скачането е за други сървъри.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Не разбирам каква е целта, много хора цъкат с сгс и бхоп, не е просто за скачане а вид опит в играта от както играя в мегата си е 75, а и Бъгс коментира точно, няма нужда от нови промени.
-
Loud - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 57
- Регистриран на: 10 Фев 2015, 22:27
- Име в игра: Zhidich
- Skype: uniquelaw7
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Ще се повторя от старата тема:
Да пуснем един autoaim, за да може да се "харесаме" и да сме всички много добри?
Като гледам не сте и запознати с целта, защото вече доста от админите в dust2 разбират, че ще бъдат слайнати за кампене от ... (да не казвам, че някой може да се обиди). Тук се стреля, не се скача.
Въпреки, че mortal се изказа, ще изчакам (помоля) някой от червените да приключи предложението.
Да пуснем един autoaim, за да може да се "харесаме" и да сме всички много добри?
Като гледам не сте и запознати с целта, защото вече доста от админите в dust2 разбират, че ще бъдат слайнати за кампене от ... (да не казвам, че някой може да се обиди). Тук се стреля, не се скача.
Въпреки, че mortal се изказа, ще изчакам (помоля) някой от червените да приключи предложението.
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Предложение за sv_airaccelerate
Направих го на 10, да видим как ще върви, ако трябва ще го върна пак.
-
Admin - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 4096
- Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
- Местоположение: гр. София
- Име в игра: demon
- Skype: csmegagaming
22 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Предложения за CS MegaGaming Dust2 Only
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта