Име: Парола: Скрит | Регистрирай се

Предложения за bullet damage и FF в класика

Модератори: Форум Модератори, Екип Банове

Кое от предложенията бихте подкрепили

1. Подкрепям предложението bullet damage плъгина да бъде премахнат от CS MegaGaming Classic
16
62%
2. Подкрепям предложението да бъде въведен приятелски огън в CS MegaGaming Classic
5
19%
3. Харесвам CS MegaGaming Classic такъв какъвто е и не искам да се променя
5
19%
 
Общо гласове : 26

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот Faster » 05 Мар 2019, 17:27

За с всички пръсти на ръцете и краката за това предложение ! Браво ! Това е класик . Нека има сървър със приятелски огън само се притеснявам дали няма да се прекалява от някои потребители , за това , че като идея за приятелския огън е хубава , но не искам да рискуваме и мисля , че по - хубаво той да си остане така но за плъгина съм с едно голямо ЗА !
G-n Dimitrov
Аватар
Faster
Админ
Админ
 
Предупреждения: 0
Мнения: 593
Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
Местоположение: Бургас
Име в игра: G-n Dimitrov

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот MORTAL » 05 Мар 2019, 17:38

Подкрепям и двете предложения, но с известни пояснения:
1. За класическите карти като assault, militia, mansion този плъгин вреди повече от колкото помага, защото на тези малки карти може да служи като wall hack за по-опитните играчи.
2. Към Friendly fire да се пусне опцията tkpunish, която убива играч убил съотборник, независимо нарочно или не. Има си радар, нека се внимава къде се мятат гранати.
Аватар
MORTAL
Администратор
Администратор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 2940
Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
Местоположение: NULL
Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
Skype: mortal_666

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот Faster » 05 Мар 2019, 18:28

IA3I написа:Предположих че приятелския огън би създал дискусия. Има възможност да се нагласи така че нарушителите да биват отказвани бързо. Не съм сигурен дали говоря за плъгин или настройки.

Става много интуитивно - когато го раниш малко в престрелка не страдаш много но ако му набиеш глава във вашата база страдаш много. Можеш да страдаш като умираш или директно излиташ от сървъра (дори може бан 3 мин)

Пак трябва да се наказваме а цялата идея е че всъщност наистина сте примерно 5 човека и е логично да си пречите понякога ( с флаш с FF с блъскане...)

Офтопик:
Извинете че пак не съм разбрал но в класика минаваш ли през съотборниците/противниците си или можеш да се блъскате ? Трябва да може да се блъскате това е класик все пак. А как се нарича тази настройка някой знае ли?

Мисля, че не се минава през съотборникът.
G-n Dimitrov
Аватар
Faster
Админ
Админ
 
Предупреждения: 0
Мнения: 593
Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
Местоположение: Бургас
Име в игра: G-n Dimitrov

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот KoKaL » 05 Мар 2019, 20:00

За bullet damage плъгина съм съгласен да бъде премахнат, но за разрешаването на frendly fire съм абсолютно против. Пробвано е много пъти в различни сървъри, и резултата е трагичен. Децата са си деца, и обичат да се забавляват в базата.
Аватар
KoKaL
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 498
Регистриран на: 14 Ное 2016, 21:32
Местоположение: Варна
Име в игра: KoKaL
Skype: KoKaL

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот v0z1 » 06 Мар 2019, 09:18

MORTAL написа:Подкрепям и двете предложения, но с известни пояснения:
1. За класическите карти като assault, militia, mansion този плъгин вреди повече от колкото помага, защото на тези малки карти може да служи като wall hack за по-опитните играчи.
2. Към Friendly fire да се пусне опцията tkpunish, която убива играч убил съотборник, независимо нарочно или не. Има си радар, нека се внимава къде се мятат гранати.


Има и друг вариант ... Вместо да сваля на някой от кръвта то ще е най-удачно да сваля своята ( Целя теб вместо на теб да свалям си свалям на мене си :) ) така ще обезсмисли нарочното убиване макар и ти да се гътнеш :) следователно ще внимаваш и с мятането на гранати :)
Кръвна Група AUDI
Аватар
v0z1
Админ
Админ
 
Предупреждения: 0
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Фев 2017, 14:19
Местоположение: София
Име в игра: v0z1
Skype: нямам

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот MORTAL » 06 Мар 2019, 09:27

v0z1 написа:Има и друг вариант ... Вместо да сваля на някой от кръвта то ще е най-удачно да сваля своята ( Целя теб вместо на теб да свалям си свалям на мене си :) ) така ще обезсмисли нарочното убиване макар и ти да се гътнеш :) следователно ще внимаваш и с мятането на гранати :)

Е то така все едно няма приятелски огън :D По-добре да си има нормален + плъгин който следи за нарочното убиване на съотборник. Освен това в сървъра има и админи, които следят за реда и дисциплината.
В момента сървъра рядко се пълни със случайни играчи, играят предимно админи и то вечер. Те като си занят за приятелския огън ще се пазят, пък като влизат случайни играчи и им хареса сървъра, ще започнат и те да пазят съотборниците си.
Аватар
MORTAL
Администратор
Администратор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 2940
Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
Местоположение: NULL
Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
Skype: mortal_666

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот Admin » 06 Мар 2019, 10:34

ЗА сега съм навит за bullet damage, с FF ще стане боза, както каза Кокала. Има много деца които сега започват и не са наясно и като добавим тези които нарочно ще го правят...
Изображение
CS MegaGaming във
Изображение
Изображение
Аватар
Admin
Администратор
Администратор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 4099
Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
Местоположение: гр. София
Име в игра: demon
Skype: csmegagaming

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот Admin » 06 Мар 2019, 14:15

IA3I написа:Jefe от години ми блокирате това предложение с доводи които са по-скоро опасения! Не мисля че разбирате колко строг и отказваш може да бъде tkpunish-a - целения няма да умре преди целещия а ако целещия продължава ще бъде ритнат на 3тия път.
Никога не е имало FF в MG - сега когато имаме правилния сървър за него - дайте му шанс поне!

Ок, дайте правилно настроен плъгин и ще го тестваме, но нямам време да го търся и настройвам.
Изображение
CS MegaGaming във
Изображение
Изображение
Аватар
Admin
Администратор
Администратор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 4099
Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
Местоположение: гр. София
Име в игра: demon
Skype: csmegagaming

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот MORTAL » 06 Мар 2019, 15:29

mp_tkpunish 1/0 - Убива този който е убил съотборник в началото на следващия рунд.
mp_autokick 1/0 - Бан + кик за този който е убил съотборник.
Това са командите.
Аватар
MORTAL
Администратор
Администратор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 2940
Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
Местоположение: NULL
Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
Skype: mortal_666

Re: Предложения за bullet damage и FF в класика

Мнениеот MORTAL » 06 Мар 2019, 16:36

За заложниците има mp_hostagepenalty 0 което позволява безкрайно убиване на заложници, докато например mp_hostagepenalty 2 го ограничава до 2 убийства, после следва кик. По подразбиране настройката е на 5 убийства.
Аватар
MORTAL
Администратор
Администратор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 2940
Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
Местоположение: NULL
Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
Skype: mortal_666

Следваща

Назад към Предложения за CS MegaGaming Classic

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта