Предложения за bullet damage и FF в класика
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
48 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
За с всички пръсти на ръцете и краката за това предложение ! Браво ! Това е класик . Нека има сървър със приятелски огън само се притеснявам дали няма да се прекалява от някои потребители , за това , че като идея за приятелския огън е хубава , но не искам да рискуваме и мисля , че по - хубаво той да си остане така но за плъгина съм с едно голямо ЗА !
G-n Dimitrov
-
Faster - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 593
- Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
- Местоположение: Бургас
- Име в игра: G-n Dimitrov
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Подкрепям и двете предложения, но с известни пояснения:
1. За класическите карти като assault, militia, mansion този плъгин вреди повече от колкото помага, защото на тези малки карти може да служи като wall hack за по-опитните играчи.
2. Към Friendly fire да се пусне опцията tkpunish, която убива играч убил съотборник, независимо нарочно или не. Има си радар, нека се внимава къде се мятат гранати.
1. За класическите карти като assault, militia, mansion този плъгин вреди повече от колкото помага, защото на тези малки карти може да служи като wall hack за по-опитните играчи.
2. Към Friendly fire да се пусне опцията tkpunish, която убива играч убил съотборник, независимо нарочно или не. Има си радар, нека се внимава къде се мятат гранати.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
IA3I написа:Предположих че приятелския огън би създал дискусия. Има възможност да се нагласи така че нарушителите да биват отказвани бързо. Не съм сигурен дали говоря за плъгин или настройки.
Става много интуитивно - когато го раниш малко в престрелка не страдаш много но ако му набиеш глава във вашата база страдаш много. Можеш да страдаш като умираш или директно излиташ от сървъра (дори може бан 3 мин)
Пак трябва да се наказваме а цялата идея е че всъщност наистина сте примерно 5 човека и е логично да си пречите понякога ( с флаш с FF с блъскане...)Офтопик:
Мисля, че не се минава през съотборникът.
G-n Dimitrov
-
Faster - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 593
- Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
- Местоположение: Бургас
- Име в игра: G-n Dimitrov
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
За bullet damage плъгина съм съгласен да бъде премахнат, но за разрешаването на frendly fire съм абсолютно против. Пробвано е много пъти в различни сървъри, и резултата е трагичен. Децата са си деца, и обичат да се забавляват в базата.
-
KoKaL - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 498
- Регистриран на: 14 Ное 2016, 21:32
- Местоположение: Варна
- Име в игра: KoKaL
- Skype: KoKaL
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
MORTAL написа:Подкрепям и двете предложения, но с известни пояснения:
1. За класическите карти като assault, militia, mansion този плъгин вреди повече от колкото помага, защото на тези малки карти може да служи като wall hack за по-опитните играчи.
2. Към Friendly fire да се пусне опцията tkpunish, която убива играч убил съотборник, независимо нарочно или не. Има си радар, нека се внимава къде се мятат гранати.
Има и друг вариант ... Вместо да сваля на някой от кръвта то ще е най-удачно да сваля своята ( Целя теб вместо на теб да свалям си свалям на мене си ) така ще обезсмисли нарочното убиване макар и ти да се гътнеш следователно ще внимаваш и с мятането на гранати
Кръвна Група AUDI
-
v0z1 - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12 Фев 2017, 14:19
- Местоположение: София
- Име в игра: v0z1
- Skype: нямам
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
v0z1 написа:Има и друг вариант ... Вместо да сваля на някой от кръвта то ще е най-удачно да сваля своята ( Целя теб вместо на теб да свалям си свалям на мене си ) така ще обезсмисли нарочното убиване макар и ти да се гътнеш следователно ще внимаваш и с мятането на гранати
Е то така все едно няма приятелски огън По-добре да си има нормален + плъгин който следи за нарочното убиване на съотборник. Освен това в сървъра има и админи, които следят за реда и дисциплината.
В момента сървъра рядко се пълни със случайни играчи, играят предимно админи и то вечер. Те като си занят за приятелския огън ще се пазят, пък като влизат случайни играчи и им хареса сървъра, ще започнат и те да пазят съотборниците си.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
ЗА сега съм навит за bullet damage, с FF ще стане боза, както каза Кокала. Има много деца които сега започват и не са наясно и като добавим тези които нарочно ще го правят...
-
Admin - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 4099
- Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
- Местоположение: гр. София
- Име в игра: demon
- Skype: csmegagaming
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
IA3I написа:Jefe от години ми блокирате това предложение с доводи които са по-скоро опасения! Не мисля че разбирате колко строг и отказваш може да бъде tkpunish-a - целения няма да умре преди целещия а ако целещия продължава ще бъде ритнат на 3тия път.
Никога не е имало FF в MG - сега когато имаме правилния сървър за него - дайте му шанс поне!
Ок, дайте правилно настроен плъгин и ще го тестваме, но нямам време да го търся и настройвам.
-
Admin - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 4099
- Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
- Местоположение: гр. София
- Име в игра: demon
- Skype: csmegagaming
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
mp_tkpunish 1/0 - Убива този който е убил съотборник в началото на следващия рунд.
mp_autokick 1/0 - Бан + кик за този който е убил съотборник.
Това са командите.
mp_autokick 1/0 - Бан + кик за този който е убил съотборник.
Това са командите.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
За заложниците има mp_hostagepenalty 0 което позволява безкрайно убиване на заложници, докато например mp_hostagepenalty 2 го ограничава до 2 убийства, после следва кик. По подразбиране настройката е на 5 убийства.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
48 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Предложения за CS MegaGaming Classic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта