Тая тема малко на чат стана, но все пак ще пиша пак... Първо да се махне каспър ефекта (както каза ти) е доста голяма стъпка към класическото. Хората с това да свикнат. Второ, да добавим повечко карти за разнообразие. В този ред на мисли да обърнем внимание на тази тема: viewtopic.php?f=76&t=10339#p96652. Трето, да се оправи проблема с избиване на заложниците (hostagepenalty нещо си на 1). Четвърто, с никой не се карам. И пето - enjoy gaming
Нека направим тези неща, да видим как ще тръгне пък... кой знае след време...
Предложения за bullet damage и FF в класика
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
48 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Пълна тъпотия е ФФ. Аз само едно не мога да разбера - Siska до тук ти е изброила поне 10 причини, защо ФФ трябва да се махне, а ти снощи в чата, тук в сайта и казваш “довода ти до тука е “това е голяма глупост човек” “. В класик сървъра всяка вечер играем абсолютно едни и същи хора, и досега не съм видяла на един да му харесва. Колкото до теб, аз не знам изобщо ти защо влизаш да играеш, като само се обясняваш и пишеш романи, и по този начин не виждаш, че напрагяш всички. А колкото до привличането на нови играчи в класика - снощи влезнаха 3ма нови играча (лично аз не бях ги виждала досега), та момчетата си играха и след няма и 5 мин лефтнаха, когато Маста ги предупреди, че има ФФ в сървъра. Това ли е привличането на нови играчи? Защото нещо не се получава май. В сървъра сме едни същи всяка вечер и на никой не му харесва да играе с ФФ, случва се без да искаш да уцелиш съотборник и не е само до това да внимаваш. Не знам защо се правиш, че не виждаш, че ФФ не се харесва от играчите в този сървър, но да седиш и да ни казваш на всичките, че сме “деца” само защото не ни допада е смешно. И в крайна сметка от всички, които играем там, май само на теб ти харесва ФФ.
- polina
- Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 5
- Регистриран на: 27 Яну 2019, 22:53
- Име в игра: polina
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Напълно съм съгласен с казаното от Поли. По моите наблюдения до сега в сървъра, хората които не са казали "FF е много гадно", са казали "Все ми е тая с или без FF" . Седмицата е единствения от когото съм чул, че му се наслаждава. То пък чак и плъги да се слагат за това... на снощната игра всеки път когато изкачаше от някъде ти взимах damage (един път беше нарочно, признавам си ), но при останалите си беше рефлекс да стрелям. А какво остава да има и наказания за това, че съм стрелял по съотборник. Всяка игра ще съм наказн значи, голям кеф. Ами ако с гранатата го раня ? Разбирам, че е по реално с FF, но мен определено не ми харесва. Останах с впечаатлението, че и с повечето хора влизащи в сървъра е така.
-
Masta_Killa - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 142
- Регистриран на: 21 Ное 2014, 14:06
- Име в игра: Masta_Killa
- Skype: -
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Анкетата показва категорично кой какво желае !
Много рано се пусна този приятелски огън , а дори темата не е приключила , при положение че масата от играчите които са гласували са дали одобрение само за първата част от предложението - именно да бъде спрян bullet damage , това е добре , но за FF има само 5 гласували , а то става бъркотия защото повечето са свикнали без този модел на игра . Лично мен не ме бърка и не ми е толкова голям проблем , но при условие , че масата която влиза от играчи е 98% едни и същи и голяма голяма част от тях са против приятелския огън , за момента по - добре да се спре . Сега всеки от вас е захапал кокала един да има други да няма приятелски огън . Но повечето които дърпат са за да няма има ли нужда от още обсъждане преди да бъде спрян за сега . Ако нещата се обърнат пак може да бъде пуснат .
Много рано се пусна този приятелски огън , а дори темата не е приключила , при положение че масата от играчите които са гласували са дали одобрение само за първата част от предложението - именно да бъде спрян bullet damage , това е добре , но за FF има само 5 гласували , а то става бъркотия защото повечето са свикнали без този модел на игра . Лично мен не ме бърка и не ми е толкова голям проблем , но при условие , че масата която влиза от играчи е 98% едни и същи и голяма голяма част от тях са против приятелския огън , за момента по - добре да се спре . Сега всеки от вас е захапал кокала един да има други да няма приятелски огън . Но повечето които дърпат са за да няма има ли нужда от още обсъждане преди да бъде спрян за сега . Ако нещата се обърнат пак може да бъде пуснат .
G-n Dimitrov
-
Faster - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 593
- Регистриран на: 09 Окт 2015, 11:34
- Местоположение: Бургас
- Име в игра: G-n Dimitrov
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
CS като стратегическа игра е важно да можеш да играеш отборно. А ако играеш отборно, ще следиш по-добре играта и няма как да хвърлиш граната или флаш, където има твои.
Идеята е добра, 7 е прав, че не сте свикнали, но и Siska e права, че ако се развие сървъра(да стане истински масак(16+човека)), ff ще бъде малко или много в минус.
Не сте свикнали, защото не искате да промените стила си на игра и най- вече защото не си давате време и отказвате да опитате.
При по пълен сървър, нещата стават по трудни за следене(не е невъзможно), но нагласата на хората в сървъра трябва да е положителна поне.
Както казах в предишното си мнение, сървъра не трябва да се бооства, защото хората които влизат са свикнали да играят по един начин(без ff) и докато осъзнаят какво се случва- става мазало(обиди, умишлено убиване и тн)
ПП: Ако може 7 да промени анкетата и да добави още 1 опция- Против ff
Идеята е добра, 7 е прав, че не сте свикнали, но и Siska e права, че ако се развие сървъра(да стане истински масак(16+човека)), ff ще бъде малко или много в минус.
Не сте свикнали, защото не искате да промените стила си на игра и най- вече защото не си давате време и отказвате да опитате.
При по пълен сървър, нещата стават по трудни за следене(не е невъзможно), но нагласата на хората в сървъра трябва да е положителна поне.
Както казах в предишното си мнение, сървъра не трябва да се бооства, защото хората които влизат са свикнали да играят по един начин(без ff) и докато осъзнаят какво се случва- става мазало(обиди, умишлено убиване и тн)
ПП: Ако може 7 да промени анкетата и да добави още 1 опция- Против ff
-
Eagle - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 144
- Регистриран на: 14 Май 2014, 15:27
- Име в игра: Eagle
- Skype: ...
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Истината е една - хората са свикнали да не се съобразяват със съотборниците си, не играят отборно, не гледат къде стрелят, нито къде се движат и излизат пред куршумите на своите. Това няма как да се промени, защото всеки който е свикнал на лесното, ще ти намери от 99990 дерета вода, че трудното е гадно. Ако внимавате да не ходите пред съотборниците, както и да внимавате къде стреляте, играта ще стане много по-обмислена и приятна. НО никой от вас не желае да си промени навиците и стила на игра. Това е. Древна китайска поговорка гласи: "Ако нещо не ти харесва, опитай да промениш нагласата си към него, вместо да се мъчиш да го променяш."
Темата е "Предложения за bullet damage и FF в класика". Е? Приеха се. Има ФФ и bullet damage е спрян, т.е. предложенията са приети. На когото не му харесва, има форум, прави се нова тема с предложение за премахване на тези настройки и се обсъжда.
Темата е "Предложения за bullet damage и FF в класика". Е? Приеха се. Има ФФ и bullet damage е спрян, т.е. предложенията са приети. На когото не му харесва, има форум, прави се нова тема с предложение за премахване на тези настройки и се обсъжда.
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
MORTAL написа:Истината е една - хората са свикнали да не се съобразяват със съотборниците си, не играят отборно, не гледат къде стрелят...
Напълно съм съгласен. Това всички го знаем и искаме (поне аз и Siska) да остане без FF, не защото ми е неприятно или трудно. Влиза някой, прави "мармалад" и излиза. Може и неволно да е, но е факт. После не plug in, ами каквото ще да е... Като излезеш 2-3 пъти на 50hp от базата... F4 и това е. Както и да е... Омръзна ми да пиша едно и също...Толкова от мен!
пп.
Извинявам се за острия тон!
-
BeTePuHaP - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 407
- Регистриран на: 22 Дек 2011, 01:32
- Име в игра: [nuPuHcko] BeTePuHaP
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Пробвайте обратната версия ... Вместо стрелящия да взима ДМГ на съотборника си ... да взима на себе си - Тогава иска не иска или няма да стреля по приятели или ако стреля той ще си МРЕ - Така повече би внимавал човек. Да класик е съгласен съм че не трябва да е така но така е по гадно за тези къде нарочно стрелят по своя отбор.
От друга страна както Mortal каза ... вре се между шамарите и съотборника му го отнася
От друга страна както Mortal каза ... вре се между шамарите и съотборника му го отнася
Кръвна Група AUDI
-
v0z1 - Админ
- Предупреждения: 0
- Мнения: 49
- Регистриран на: 12 Фев 2017, 14:19
- Местоположение: София
- Име в игра: v0z1
- Skype: нямам
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
Това, че спряхме bullet damage и пуснахме FF го направи по различен от д2, което е идеята. Времето ще покаже дали е правилно, аз лично предпочитам FF да го няма, но трябва да се тества. Не влизам в други сървъри и не знам дали някъде го има, но е различно.
-
Admin - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 4099
- Регистриран на: 14 Сеп 2010, 17:48
- Местоположение: гр. София
- Име в игра: demon
- Skype: csmegagaming
Re: Предложения за bullet damage и FF в класика
А какво правим, ако малоумен съотборник ти изскочи на стрелбата, но за нещастие си останал на 1 живот? Убиват него, а ти се самоубваш заради него. Резултата е победа за противника... По-добре да си има нормален ФФ, който да взима само 50% дмг, както беше едно време
-
MORTAL - Администратор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 2940
- Регистриран на: 18 Юли 2012, 09:08
- Местоположение: NULL
- Име в игра: [nuPuHcko] MORTAL или друго...
- Skype: mortal_666
48 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Предложения за CS MegaGaming Classic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта