Име: Парола: Скрит | Регистрирай се

Няколко предложения за deatmach

Модератори: Форум Модератори, Екип Банове

Гласувайте за предложенията

За т.1
4
16%
Не за т.1
6
24%
За т.2
2
8%
Не за т.2
1
4%
За т.3
1
4%
Не за т.3
1
4%
За всички предложения
6
24%
Против всички предложения
4
16%
 
Общо гласове : 25

Няколко предложения за deatmach

Мнениеот dzak » 11 Май 2014, 13:28

1. Първото от тях е свързано с показаването на dmg (bullet плъгина) при стрелба. Убеждавам се, че това е напълно излишно. И е почти равносилно на wallhack точно в този сървър. Който играе deatmach редовно ще разбере какво искам да кажа. Несериозно е за един успешен сървър от този мод да има този плъгин.

2. Второто ми предложение е да се промени мап цикъла. Има прекалено голяма амплитуда в картите. А предпочитанията на админите са все за по-малки мапове. Аз нямам спомен да съм играл един dust2 при повече от 5 човека в отбор.
И тук:
Или да се извадят големите големите мапове от листата с картите (и да се пускат само от админи при сравнително пълен сървър);
Или да се редуцират и да се остави без вот на мапове, а редуване една след друг в определен мап цикъл (awp map, aim_map), за да има някакво разнообразие.

3. Третото ми предложение да се извадят изобщо от листата картата cs_deathmach. Тя изобщо не е подходяща за deatmach сървър. Като прибавим и комбинацията с bullet damage става нещо ужасно, никаква игра.

Държа да ви помоля, когато напишете нещо, да кажете защо сте на това мнение. Отговори като "Не" не са задоволителни. Напишете го с аргументи.
Аватар
dzak
Форум Модератор
Форум Модератор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 1634
Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
Име в игра: dzak
Skype: на ЛС

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот az|sam|mm » 11 Май 2014, 13:42

Та ти си луд... Аз сьм напьлно против. предлагам да се сложат още малки карти. На фу_сноу и на снипер_ит5 се играят най много.
Изображение
Аватар
az|sam|mm
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 697
Регистриран на: 10 Мар 2012, 20:05
Местоположение: Варна
Име в игра: [dG] M u H a B a M 3 a T o K a
Skype: crazy.car

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот m1ssed caLL » 11 Май 2014, 14:03

За първото предложение съм За да се премахне показването на dmg ,защото поне на мен ми пречи когато хитна някой да ми показва пред мерника колко съм взел ,а ти както каза dzak това е почти като wallhack-a.За второто предложение също съм съгласен да се сменят картите автоматично ,а не да се дава вот ,защото когато се даде вот за нов мап играчите избират едни и същи карти цял ден.По-добре картите да се сменят както в ратс сървъра.Вместо да се дава вот да се сменят автоматично.Аз съм свидетел на много случаи когато картата се смени на de_dust2 , de_inferno и други по-големи карти играчите започват да искат вот за по-малка карта и когато няма админ сървъра се изпразва.За третото предложение обаче съм против и ще кажа защо.Ако се махне това с показването на dmg няма да се налага да се премахва картата която определено не е лоша.
CSMegaGaming DeathMatch - dm.csmegagaming.com:27017
CSMegaGaming GunGame - gg.csmegagaming.com:27016
CSMegaGaming RATS - rats.csmegagaming.com:27016
CSMeagGaming Classic - cl.csmegagaming..com:27015
CSMegaGaming Dust2 Only - d2.csmegagaming.com:27015
Аватар
m1ssed caLL
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 40
Регистриран на: 26 Яну 2014, 19:41
Местоположение: София , България
Име в игра: deagle power
Skype: surdge-

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот ovcharov » 11 Май 2014, 15:24

Аз съм против премахването на този dmg plugin , защото може и някои хора да го възприемат като wallhack , но също така мога да добавя , че при убийство hp-то се пълни с 10 или 20(при hs).Освен това идеята на ДМ сървара е като цяло да става меле(особено на по-малки мапове) и според мен dmg plugin-a не е толкова от значение , имайки предвид интензитета на игра , а пък и не съм чувал досега някой играч да се оплаква от това , че вижда колко дмг прави на противниците си.Относно премахването на cs_deathmatch съм против , защото това е мап , на който винаги се пълни сървара и когато влязат повече от 12 играчи обикновено има админ , който да го смени.Аз обаче съм за премахването на някои карти и то не само големите класик карти.Има доста еднотипни мапове , които като се играят прекалено често и на мен лично ми омръзва.Имам предвид fy_2000 , fy_3000 , fy_snow , fy_infernos (мисля , че тя беше) , fy_rusworld.В момента за тези сещам и идеята ми е например да се оставят само fy_2000 и fy_snow.Относно промяната на мап цикъла като в ратс не мога да преценя дали това е добре и ще дам пример: понеже и в ратс играя доста често когато се пусне карта , която не е много по вкуса на много от играчите и съответно сървъра се празни бързо.Та да не се получи и тук така ако се направи тази промяна , защото и в ДМ има мапове , на които играчите излизат(и ако няма админ , който да пусне вот).Не може ли да се направи така , че когато дойде време за вот всеки път да се избира между различни мапове или ги избира рандом кои да излизат на вота ?

Като цяло искам да обобщя против т.1 и т.3 , за т.2 съм 50/50.Също така имам идеи за добавяне на нови мапове и един въпрос защо вече не се играе fy_battlefront , премахнат ли е ?
Изображение
Click to see the full pic
ovcharov
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 62
Регистриран на: 10 Фев 2014, 21:18
Име в игра: doc.d-r Dimitar Ovcharov

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот Mr.Black » 11 Май 2014, 16:51

За първото: Имаше подобен плъгин с опция да не показва,когато е направен "dmg" през стената,а само при директен хит,което премахва,така наречения по горе "Wallhack". /Това дали ще се маха или не е все тая,въпроса е че си е гъзарийка...прави сървъра по различен от останалите,до някъде/ - лично на мен ми е все тая с или без него,но съм + че дава преимущество за тези,които могат да го използват пълноценно в този му вариант.

За второто : Пас от всякъде,ако останат мапове като fy_pool_day,snow,3000,2000 ей тия готинките аз на тях си влизам,другите не ме касаят,но ако няма кой да ги играе няма смисъл да са там.

За третото: С това изречение ме грабна - "Третото ми предложение да се извадят изобщо от листата картата cs_deathmach." :Д...Като цяло тука съм против.Deathmatch се играе с малко хора 3в3/макс 4в4,когато има повече хора,админите по принцип сменят.Мен си ми харесва мапа,той си пада малко AWP,но е готин за DM според мен.

Обобщено - против на всичките...
Изображение
Аватар
Mr.Black
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 356
Регистриран на: 04 Апр 2011, 21:50
Име в игра: Mr.Black
Skype: pro-mai

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот BARCELONA FAN » 11 Май 2014, 18:10

т.1 - Категорично съм съгласен!Направо като ти показва dmg и все едно си с wallhack.
т.2 - И тук съм съгласен!Да се извадят големите карти и да се добавят по-малки.Аз лично скоро не съм играл голяма карта при повече от 6-7 човека.Дори и при толкова след минути се изпразва сървъра...
т.3 - Тук съм абсолютно против!cs_deathmatch-final i de_snipe_it5 са класически карти
КОЛКОТО И ПАРИ ДА ИМАШ, КЛАСА НЕ МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ!!!
Аватар
BARCELONA FAN
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 611
Регистриран на: 07 Сеп 2012, 03:15
Име в игра: B A R C E L O N A F A N
Skype: bellaview

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот shit happens » 11 Май 2014, 19:30

Против т.1 : показването на dmg прави играта по-интензивна.
Относно т.2 и т.3 : като цяло съм против малките карти, НО играчите наистина бягат от големите карти. Така че промяната на мап цикъла ми изглежда добър вариант. Махането на cs_deathmach няма да се понрави на повечето играчи, според мен.
Аватар
shit happens
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Юни 2013, 22:34
Име в игра: shit happens
Skype: db

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот dzak » 11 Май 2014, 20:04

Сега ще сложа демо. Ето един факт, който ме отказа да играя.
Това ли наричате deathmach и забава в сървър? Май нещо сте сбъркали играта. Това не е цс
http://file.bg/c286354ETcaB
Аватар
dzak
Форум Модератор
Форум Модератор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 1634
Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
Име в игра: dzak
Skype: на ЛС

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот shit happens » 11 Май 2014, 20:17

Мен ме отказват мачките карти, които според мен въобще не са за дм, но явно на потребителите това им допада. На същия принцип е и в war3-то ...
Аватар
shit happens
Потребител
Потребител
 
Предупреждения: 0
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Юни 2013, 22:34
Име в игра: shit happens
Skype: db

Re: Няколко предложения за deatmach

Мнениеот dzak » 11 Май 2014, 21:16

На кои потребители? Аз не съм видял един да направи повече от два мапа подред. Дори и 2 е много. Трябва промяна. Обезателно. Да не казвам, че през 5 мин влиза и излиза един от админите. 5 мин няма никой, 5 минути 6-7 човека. Така продължение на известно време. Не е нормално това. Аз никога не бих играл в такъв тип сървър. А днес за почти цял ден (успях да отделя доста от времето си за цс) прекарах в дм. Псуваха ме, и играх точно 3 едни и същи карти. Дори започнах да си пускам карти от amx менюто, защото дори не знаех какви са. Останах разочарован.
Аватар
dzak
Форум Модератор
Форум Модератор
 
Предупреждения: 0
Мнения: 1634
Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
Име в игра: dzak
Skype: на ЛС

Следваща

Назад към Предложения за CS MegaGaming DeathMatch

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта