1. Първото от тях е свързано с показаването на dmg (bullet плъгина) при стрелба. Убеждавам се, че това е напълно излишно. И е почти равносилно на wallhack точно в този сървър. Който играе deatmach редовно ще разбере какво искам да кажа. Несериозно е за един успешен сървър от този мод да има този плъгин.
2. Второто ми предложение е да се промени мап цикъла. Има прекалено голяма амплитуда в картите. А предпочитанията на админите са все за по-малки мапове. Аз нямам спомен да съм играл един dust2 при повече от 5 човека в отбор.
И тук:
Или да се извадят големите големите мапове от листата с картите (и да се пускат само от админи при сравнително пълен сървър);
Или да се редуцират и да се остави без вот на мапове, а редуване една след друг в определен мап цикъл (awp map, aim_map), за да има някакво разнообразие.
3. Третото ми предложение да се извадят изобщо от листата картата cs_deathmach. Тя изобщо не е подходяща за deatmach сървър. Като прибавим и комбинацията с bullet damage става нещо ужасно, никаква игра.
Държа да ви помоля, когато напишете нещо, да кажете защо сте на това мнение. Отговори като "Не" не са задоволителни. Напишете го с аргументи.
Няколко предложения за deatmach
Модератори: Форум Модератори, Екип Банове
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Няколко предложения за deatmach
Та ти си луд... Аз сьм напьлно против. предлагам да се сложат още малки карти. На фу_сноу и на снипер_ит5 се играят най много.
-
az|sam|mm - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 697
- Регистриран на: 10 Мар 2012, 20:05
- Местоположение: Варна
- Име в игра: [dG] M u H a B a M 3 a T o K a
- Skype: crazy.car
Re: Няколко предложения за deatmach
За първото предложение съм За да се премахне показването на dmg ,защото поне на мен ми пречи когато хитна някой да ми показва пред мерника колко съм взел ,а ти както каза dzak това е почти като wallhack-a.За второто предложение също съм съгласен да се сменят картите автоматично ,а не да се дава вот ,защото когато се даде вот за нов мап играчите избират едни и същи карти цял ден.По-добре картите да се сменят както в ратс сървъра.Вместо да се дава вот да се сменят автоматично.Аз съм свидетел на много случаи когато картата се смени на de_dust2 , de_inferno и други по-големи карти играчите започват да искат вот за по-малка карта и когато няма админ сървъра се изпразва.За третото предложение обаче съм против и ще кажа защо.Ако се махне това с показването на dmg няма да се налага да се премахва картата която определено не е лоша.
CSMegaGaming DeathMatch - dm.csmegagaming.com:27017
CSMegaGaming GunGame - gg.csmegagaming.com:27016
CSMegaGaming RATS - rats.csmegagaming.com:27016
CSMeagGaming Classic - cl.csmegagaming..com:27015
CSMegaGaming Dust2 Only - d2.csmegagaming.com:27015
CSMegaGaming GunGame - gg.csmegagaming.com:27016
CSMegaGaming RATS - rats.csmegagaming.com:27016
CSMeagGaming Classic - cl.csmegagaming..com:27015
CSMegaGaming Dust2 Only - d2.csmegagaming.com:27015
-
m1ssed caLL - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 40
- Регистриран на: 26 Яну 2014, 19:41
- Местоположение: София , България
- Име в игра: deagle power
- Skype: surdge-
Re: Няколко предложения за deatmach
Аз съм против премахването на този dmg plugin , защото може и някои хора да го възприемат като wallhack , но също така мога да добавя , че при убийство hp-то се пълни с 10 или 20(при hs).Освен това идеята на ДМ сървара е като цяло да става меле(особено на по-малки мапове) и според мен dmg plugin-a не е толкова от значение , имайки предвид интензитета на игра , а пък и не съм чувал досега някой играч да се оплаква от това , че вижда колко дмг прави на противниците си.Относно премахването на cs_deathmatch съм против , защото това е мап , на който винаги се пълни сървара и когато влязат повече от 12 играчи обикновено има админ , който да го смени.Аз обаче съм за премахването на някои карти и то не само големите класик карти.Има доста еднотипни мапове , които като се играят прекалено често и на мен лично ми омръзва.Имам предвид fy_2000 , fy_3000 , fy_snow , fy_infernos (мисля , че тя беше) , fy_rusworld.В момента за тези сещам и идеята ми е например да се оставят само fy_2000 и fy_snow.Относно промяната на мап цикъла като в ратс не мога да преценя дали това е добре и ще дам пример: понеже и в ратс играя доста често когато се пусне карта , която не е много по вкуса на много от играчите и съответно сървъра се празни бързо.Та да не се получи и тук така ако се направи тази промяна , защото и в ДМ има мапове , на които играчите излизат(и ако няма админ , който да пусне вот).Не може ли да се направи така , че когато дойде време за вот всеки път да се избира между различни мапове или ги избира рандом кои да излизат на вота ?
Като цяло искам да обобщя против т.1 и т.3 , за т.2 съм 50/50.Също така имам идеи за добавяне на нови мапове и един въпрос защо вече не се играе fy_battlefront , премахнат ли е ?
Като цяло искам да обобщя против т.1 и т.3 , за т.2 съм 50/50.Също така имам идеи за добавяне на нови мапове и един въпрос защо вече не се играе fy_battlefront , премахнат ли е ?
- ovcharov
- Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 62
- Регистриран на: 10 Фев 2014, 21:18
- Име в игра: doc.d-r Dimitar Ovcharov
Re: Няколко предложения за deatmach
За първото: Имаше подобен плъгин с опция да не показва,когато е направен "dmg" през стената,а само при директен хит,което премахва,така наречения по горе "Wallhack". /Това дали ще се маха или не е все тая,въпроса е че си е гъзарийка...прави сървъра по различен от останалите,до някъде/ - лично на мен ми е все тая с или без него,но съм + че дава преимущество за тези,които могат да го използват пълноценно в този му вариант.
За второто : Пас от всякъде,ако останат мапове като fy_pool_day,snow,3000,2000 ей тия готинките аз на тях си влизам,другите не ме касаят,но ако няма кой да ги играе няма смисъл да са там.
За третото: С това изречение ме грабна - "Третото ми предложение да се извадят изобщо от листата картата cs_deathmach." :Д...Като цяло тука съм против.Deathmatch се играе с малко хора 3в3/макс 4в4,когато има повече хора,админите по принцип сменят.Мен си ми харесва мапа,той си пада малко AWP,но е готин за DM според мен.
Обобщено - против на всичките...
За второто : Пас от всякъде,ако останат мапове като fy_pool_day,snow,3000,2000 ей тия готинките аз на тях си влизам,другите не ме касаят,но ако няма кой да ги играе няма смисъл да са там.
За третото: С това изречение ме грабна - "Третото ми предложение да се извадят изобщо от листата картата cs_deathmach." :Д...Като цяло тука съм против.Deathmatch се играе с малко хора 3в3/макс 4в4,когато има повече хора,админите по принцип сменят.Мен си ми харесва мапа,той си пада малко AWP,но е готин за DM според мен.
Обобщено - против на всичките...
-
Mr.Black - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 356
- Регистриран на: 04 Апр 2011, 21:50
- Име в игра: Mr.Black
- Skype: pro-mai
Re: Няколко предложения за deatmach
т.1 - Категорично съм съгласен!Направо като ти показва dmg и все едно си с wallhack.
т.2 - И тук съм съгласен!Да се извадят големите карти и да се добавят по-малки.Аз лично скоро не съм играл голяма карта при повече от 6-7 човека.Дори и при толкова след минути се изпразва сървъра...
т.3 - Тук съм абсолютно против!cs_deathmatch-final i de_snipe_it5 са класически карти
т.2 - И тук съм съгласен!Да се извадят големите карти и да се добавят по-малки.Аз лично скоро не съм играл голяма карта при повече от 6-7 човека.Дори и при толкова след минути се изпразва сървъра...
т.3 - Тук съм абсолютно против!cs_deathmatch-final i de_snipe_it5 са класически карти
КОЛКОТО И ПАРИ ДА ИМАШ, КЛАСА НЕ МОЖЕШ ДА СИ КУПИШ!!!
-
BARCELONA FAN - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 611
- Регистриран на: 07 Сеп 2012, 03:15
- Име в игра: B A R C E L O N A F A N
- Skype: bellaview
Re: Няколко предложения за deatmach
Против т.1 : показването на dmg прави играта по-интензивна.
Относно т.2 и т.3 : като цяло съм против малките карти, НО играчите наистина бягат от големите карти. Така че промяната на мап цикъла ми изглежда добър вариант. Махането на cs_deathmach няма да се понрави на повечето играчи, според мен.
Относно т.2 и т.3 : като цяло съм против малките карти, НО играчите наистина бягат от големите карти. Така че промяната на мап цикъла ми изглежда добър вариант. Махането на cs_deathmach няма да се понрави на повечето играчи, според мен.
-
shit happens - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Юни 2013, 22:34
- Име в игра: shit happens
- Skype: db
Re: Няколко предложения за deatmach
Сега ще сложа демо. Ето един факт, който ме отказа да играя.
Това ли наричате deathmach и забава в сървър? Май нещо сте сбъркали играта. Това не е цс
http://file.bg/c286354ETcaB
Това ли наричате deathmach и забава в сървър? Май нещо сте сбъркали играта. Това не е цс
http://file.bg/c286354ETcaB
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
Re: Няколко предложения за deatmach
Мен ме отказват мачките карти, които според мен въобще не са за дм, но явно на потребителите това им допада. На същия принцип е и в war3-то ...
-
shit happens - Потребител
- Предупреждения: 0
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Юни 2013, 22:34
- Име в игра: shit happens
- Skype: db
Re: Няколко предложения за deatmach
На кои потребители? Аз не съм видял един да направи повече от два мапа подред. Дори и 2 е много. Трябва промяна. Обезателно. Да не казвам, че през 5 мин влиза и излиза един от админите. 5 мин няма никой, 5 минути 6-7 човека. Така продължение на известно време. Не е нормално това. Аз никога не бих играл в такъв тип сървър. А днес за почти цял ден (успях да отделя доста от времето си за цс) прекарах в дм. Псуваха ме, и играх точно 3 едни и същи карти. Дори започнах да си пускам карти от amx менюто, защото дори не знаех какви са. Останах разочарован.
-
dzak - Форум Модератор
- Предупреждения: 0
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 04 Дек 2012, 20:45
- Име в игра: dzak
- Skype: на ЛС
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Предложения за CS MegaGaming DeathMatch
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта